Afgelopen maanden hebben we hard gewerkt aan een soepele overgang naar onze nieuwe pensioenuitvoerder Centric.
Het overdragen van onze complete pensioenadministratie is een forse klus en vergt zorgvuldige samenwerking tussen het pensioenfonds, Centric en Conduent (tegenwoordig heten ze Buck). Per 1 januari gaat het gebeuren: dan gaat Centric van start. Ze zijn er klaar voor en we hebben er alle vertrouwen in dat ze ons goed van dienst gaan zijn. We willen bij deze ook Buck bedanken voor hun service gedurende de afgelopen jaren en hun bijdrage aan de soepele overgang.
Wat betekent het precies voor u?
Aan uw pensioen zelf verandert niets. Centric neemt gewoon alle gegevens over en zorgt voortaan voor de uitbetaling van de pensioenen. Ze versturen de UPO’s en andere brieven die over uw pensioen gaan.
Het Klant Contact Center van Centric is voortaan het eerste informatiepunt voor uw pensioen. U krijgt bij Centric een nieuw relatienummer. Binnenkort onvangt u daar een brief over.
Het Klant Contact Center van Centric bereikt u zo:
Telefoon: +31 (0)88 919 38 15 (maandag tot en met vrijdag van 8.00 tot 18.00 uur)
E-mail: info@pensioenfondsyara.nl
Vragen over het pensioenfonds zelf kunt u gewoon als vanouds stellen aan Ronald Wondergem via psf@yara.com.
Nieuwe pensioenplanner
De pensioenplanner op onze website blijft gewoon bereikbaar na 1 januari 2019. Wel hebben we met Centric afgesproken om in de loop van 2019 over te gaan op een nieuwe pensioenplanner met behoud van uw persoonlijk digitaal archief. We houden u op de hoogte van de ontwikkelingen.