Ze beantwoorden inmiddels al een paar maanden al uw pensioenvragen: ontmoet het helpdesk team!
De administratie van Pensioenfonds Yara is ondergebracht bij Appel Pensioenuitvoering en dat betekent dat ze ook de helpdesk bemannen. Ze staan van maandag tot en met vrijdag klaar om u te helpen bij vragen over uw pensioen of pensioenuitkering.
Even voorstellen
Het helpdeskteam bestaat uit Ellen Nijhuis, Brigitte Goldstein, Diana Jongkind en Sonja Brand. Wij zorgen ervoor dat de administratie met betrekking tot uw pensioen wordt bijgehouden en beantwoorden daarnaast alle vragen die u daarover heeft.
Wat is het leukste aan het werk als helpdeskmedewerkster?
Het is ontzettend leuk om deelnemers te woord te mogen staan, verschillende vragen te beantwoorden en mensen wijzer te maken in de pensioenwereld, zodat duidelijk wordt wat men kan verwachten voor nu en later. Vooral de afwisseling in gesprekken maakt het leuk. De ene keer gaat het bijvoorbeeld over de status van de pensioenaanvraag en de andere keer over een verhuizing naar het buitenland.
Wanneer mensen na afloop aangeven goed en snel geholpen te zijn geeft dat ook echt voldoening.
Hebben jullie nog tips?
Met de HR afdeling van Yara, Ronald Wondergem en sinds kort ook Jarno van der Plasse, werken wij prettig samen. We hebben korte lijnen en kunnen daardoor snel schakelen. De HR afdeling van Yara begeleidt deelnemers bij het invullen van de aanvraagformulieren.
Voor ons is het belangrijk dat alle aanvraagformulieren binnenkomen met de gevraagde informatie. Daarbij kun je denken aan kopie van uw identiteitsbewijs of een kopie van een bankafschrift. Als we de gevraagde informatie ontvangen kunnen wij de aanvraag direct en snel behandelen.
Een tip vanuit ons is om goed te checken welke documenten wij nodig hebben om de aanvraag te kunnen behandelen. Dat zorgt ervoor dat we u sneller van dienst kunnen zijn.