De adminstratieve uitvoering van de pensioenregeling hebben we ondergebracht bij Centric. Zij beantwoorden al uw pensioenvragen. U kunt Centric telefonisch, per e-mail of per post bereiken. Het Klant Contact Center van Yara staat altijd voor u klaar.
Wat doet u bijvoorbeeld als u gaat verhuizen?
Pensioenfonds Yara krijgt uw adreswijziging binnen Nederland automatisch door via de gemeente. U hoeft in dit geval niets aan ons door te geven. Verhuist u in het buitenland? Dan willen wij u vragen om uw adreswijziging schriftelijk of per e-mail aan ons door te geven. Zo kunnen wij u altijd op de hoogte houden over uw pensioen.
Pensioen ontvangen in het buitenland – Bewijs van in leven
Wist u ook dat wanneer u pensioen ontvangt en in het buitenland woont, u ieder jaar een Bewijs van in leven naar ons moet opsturen? Zo weten wij dat u nog in leven bent en kunnen wij uw pensioen blijven uitbetalen. U ontvangt automatisch ieder jaar het formulier daarvoor van pensioenfonds Yara.
Met pensioen gaan
Bent u werknemer van Yara en wilt u aan de slag gaan met uw pensioen? Wij vinden het belangrijk dat u weet waar u aan toe bent en de juiste keuzes kunt maken over uw pensioen. Daarom kunt u zelf uw pensioen berekenen met onze pensioenplanner die een indicatie geeft van uw verwachte pensioen. Komt u er niet uit met de pensioenplanner of wilt u nauwkeurigere resultaten? Dan staan het Klant Contact Center en onze administrateur Ronald Wondergem voor u klaar.
Heeft u vragen?
Heeft u vragen naar aanleiding van onze berichtgeving, heeft u een algemene vraag over Pensioenfonds Yara of komt u er niet helemaal uit met uw pensioenuitkering, neem dan gerust contact met ons op.
Ook het Klant Contact Center wenst u alvast fijne feestdagen!